Pisarniški material med ceno in kvaliteto – je izbira res nujna

Marsikdo vidi pisarniški material le kot odvečni strošek, zato se za nakup odloča le na podlagi cene, sama kvaliteta pripomočkov pa ni deležna nikakršne pozornosti. Tovrstni načini kupovanja pisarniške opreme so še posebej pogosti v manjših podjetjih, kjer zaposleni opravljajo zelo različne, pogosto tudi povsem nepovezane zadolžitve, zato se posamezni nalogi pogosto ne morejo v celoti posvetiti. Nabava pisarniških pripomočkov se pogosto uvrsti na dno lestvice prioritet in je opravljena brez posebnega razmisleka. Pa je to res pametno z vidika uspešnega poslovanja podjetja?

Kakovosten pisarniški material lahko pripomore k ugledu vašega podjetja

Kako vplivati na to, da bo vaše podjetje v očeh vaših potencialnih strank in poslovnih partnerjev pridobilo spoštovanje, za katero menite, da si ga zasluži? To je vprašanje, ki muči številne podjetnike na začetku poslovne poti. Ponujanje kakovostnih storitev in izdelkov je seveda osnova, vendar pa morate biti najprej opaženi, sicer se morebitno sodelovanje ne bo niti začelo. Na tej stopnji pa je zelo pomembna prav poslovna komunikacija. Če bodo sporočila, ki jih boste posredovali javnosti, poslovni dopisi in drugi dokumenti natisnjeni na nekakovostnem papirju, črke pa bodo zaradi slabo delujočih tiskalnikov oziroma kartuš in tonerjev razmazane, to nikakor ne bo pripomoglo k dvigu vašega ugleda. Morda se vam zdi vse to precej nepomembno, vendar je dokazano, da tovrstne napake pogosto učinkujejo na ljudi na nezavedni ravni, posledično pa omajejo njihovo zaupanje v kakovost vaše ponudbe. Dobro je torej, da mislite tudi na to, ko izbirate pisarniški material. Morda bi bilo smiselno razmisliti tudi o izdelavi štampiljke oziroma žiga z logotipom vašega podjetja, saj lahko uporaba tovrstnih pripomočkov, ki še zdaleč niso stvar preteklosti, pripomore k vaši prepoznavnosti in k večjemu ugledu.

Kdor poceni kupuje … drago plačuje?

Pisarniški material vam lahko pomaga tudi pri boljši organizaciji, kar bo prispevalo k urejeni podobi vaših poslovnih prostorov. Obiski poslovnih partnerjev tako ne bodo več razlog za zadrego. Boljša organizacija pa pomeni tudi, da bo vse, kar potrebujete za nemoteno delo, vedno na dosegu roke, s tem pa se boste dosegli večjo učinkovitost pri posameznem opravilu. Razlogi, zakaj je kakovosten pisarniški material vsekakor dobra naložba, so torej številni, zastavlja pa se vprašanje, ali je cena nujno povezana s samo kvaliteto izdelkov. To ne drži v vseh primerih, a sumljivo poceni pisarniški material vendarle ni najpametnejša izbira, saj obstaja precejšnja verjetnost, da boste na dolgi rok tako zapravili precej več, kot je bilo videti na prvi pogled. Priporočljivo je, da se najprej odločite za manjše naročilo in preveriti kakovost izdelkov.

 

Kako si zagotoviti kakovosten in ugoden pisarniški material?

Pisarniški material je najbolj smiselno kupovati pri specializiranem in preverjenem ponudniku. Zvestoba je pogosto nagrajena s posebnimi popusti, velikokrat pa vam je na voljo tudi količinski popust. Obrestuje se vam lahko tudi spremljanje akcij – če naletite na še posebej ugodno ponudbo pri priznanem dobavitelju, je vsekakor pametno kupiti pisarniški material v večjih količinah, zato je pomembno, da pri opremljanju poslovnih prostorov predvidite tudi prostor za zaloge. Možnost ugodnega in hitrega nakupa kakovostne pisarniške opreme pa vam ponuja tudi nakupovanje v specializiranih spletnih trgovinah.